Ontdek innovaties

  • Voortgang

    EyeContact

    Maakt videobellen persoonlijk en minder vermoeiend door oogcontact te faciliteren, wat de impact geeft van een fysiek gesprek.
  • Voortgang

    Ontmoetingen Online

    Online interactieve dagbesteding en familiebellen voor kwetsbare zelfstandig wonende (jonge) ouderen, of voor hen die wonen in een zorgorganisatie via het beeldscherm van de eigen televisie, bediend met de vertrouwde tv-afstandsbediening.
  • Voortgang

    dyslexiedossier.nl

    Dyslexiedossier.nl is een webapplicatie waarin de “Leidraad Ernstige Dyslexie: doorverwijzing van onderwijs naar zorg" is geautomatiseerd. Dit was noodzakelijk om wachttijden te verkorten, werkdruk voor controlerende experts te verlagen en privacy van betrokken kinderen te verbeteren.
  • Voortgang

    Koppeling ECD met AFAS

    Als professional wil je het liefst bezig zijn met je cliënten. En dus zo min mogelijk met administratieve werkzaamheden. Deze koppeling is een digitale brug tussen het primair proces en het financieel proces. De professional kan in het ECD blijven werken en de administratieve medewerker in het financiële systeem.
  • Voortgang

    Blic VR

    Een training of workshop voor professionals over het begrijpen en herkennen van laaggeletterdheid met behulp van VR met de centrale thema's : het overwinnen van schaamte en handelingsverlegenheid om vanuit verbinding met jezelf en de ander contact te maken.
  • Voortgang

    GoOV

    GoOV is een app die mensen helpt die moeite hebben met zelfstandig reizen en nu vaak afhankelijk zijn van een taxi, om middels hedendaagse technologie met het openbaar vervoer te reizen; zo veilig en zelfstandig mogelijk doordat zij - indien nodig - worden ondersteund door een telefonische hulplijn.
  • Voortgang

    AltijdThuis

    Sociale alarmering van o.a. brand, inbraak en paniek naar u zelf, uw directe omgeving en hulpdiensten.
  • Voortgang

    Blogboek

    Online communicatie- en samenwerkingstool, persoonlijk dossier, rondom mensen met een hulpvraag. Plan van aanpak in beheer van de (wettelijk vertegenwoordiger van de) cliënt. Houdt voortgang bij.
    Cliënt kan eventueel 3e beheerder van het dossier benoemen. Professionals kunnen onderdelen gebruiken voor hun eigen verantwoording.
  • Voortgang

    Jouw Omgeving

    Dé oplossing voor innovatieve en effectieve blended hulpverlening; Visueel, interactief en gebruikersvriendelijk.
  • Voortgang

    CRDL [cradle]

    De CRDL maakt nieuw contact mogelijk voor mensen die moeite hebben met communicatie en sociale interactie - zoals mensen die lijden aan dementie, autisme of een verstandelijke beperking - en hun omgeving.

Pagina's