Connected Infuuszorg Thuis
Met de CareXS Indy wordt infuustoediening thuis veilig mogelijk. De specialist, apotheker en thuisverpleegkundige kunnen op afstand de toediening controleren en monitoren. Infuuszorg thuis leidt tot een betere zorgbeleving voor de patiënt, is tijdsbesparend voor de zorg en kostenverlagend. In het ziekenhuis komt tijd vrij voor meer complexe zorg.

Noord-Holland
- Concept
- Ontwikkeling
- Testen
- Pilot
- Implementatie
- Opschaling
Over de innovatie
Concept
Korte omschrijving
Met infuuszorg thuis helpen wij op een veilige manier infuustoedieningen thuis mogelijk te maken. Voor de specialist, apotheker en thuisverpleegkundige is het op afstand mogelijk de toediening te controleren en te monitoren. Het systeem voorkomt medicatiefouten en zo wordt complexe zorg thuis zo veilig mogelijk. Voor de patient wordt zorg comfortabeler, ervaren ze minder pijn en daarmee verhoogt het de kwaliteit van leven. De zorg bespaart kosten en kan personeel meer efficiënt inzetten. Deze monitoringoplossing bestaat nog nergens in de wereld en wordt nu in Nederland als eerste geïntroduceerd.
Probleemstelling
In 2018 heeft het ministerie van VWS het programma Juiste Zorg op de Juiste Plek (JZOJP) geintroduceerd als middel op de zorgkosten van ziekenhuizen aan te pakken. Door de vergrijzing, oplopende zorgkosten en gebrek aan zorgpersoneel is er druk op de gezondheidssector. Hiernaast leven mensen langer waardoor complexe lange termijn zorg vaker voorkomt. Daarnaast moet ziekenhuiszorg worden afgeschaald. Door deze factoren is er een beweging ingezet om zorg vanuit het ziekenhuis naar huis te verplaatsen op specifieke zorgdomeinen.
Met het programma wordt door de overheid direct ingegrepen en moeten ziekenhuizen minder groot worden en zorg moet van de 2e lijn naar de 1e lijn worden verplaatst.
Tevens is door de corona crisis een beweging ontstaan om in plaats van patiënten naar het ziekenhuis te laten komen, middels videoconsulten meer digitaal te werken in het ziekenhuis. Om het programma JZOJP te ondersteunen moet de kwaliteit van de zorg op afstand wel inzichtelijk zijn voor de behandelaar (medisch specialist, specialistisch verpleegkundige en apotheker), waardoor de patiënt een comfortabel gevoel krijgt.
Met het programma wordt door de overheid direct ingegrepen en moeten ziekenhuizen minder groot worden en zorg moet van de 2e lijn naar de 1e lijn worden verplaatst.
Tevens is door de corona crisis een beweging ontstaan om in plaats van patiënten naar het ziekenhuis te laten komen, middels videoconsulten meer digitaal te werken in het ziekenhuis. Om het programma JZOJP te ondersteunen moet de kwaliteit van de zorg op afstand wel inzichtelijk zijn voor de behandelaar (medisch specialist, specialistisch verpleegkundige en apotheker), waardoor de patiënt een comfortabel gevoel krijgt.
Oplossing
1. Faciliteren verschuiving van infuuszorg van 2e naar 1e lijn onder monitoring van de medisch specialist, de thuiszorg centrale en de poliklinische apotheek. Patienten herstellen sneller thuis, hebben minder pijnmedicatie nodig en is hun dagelijks ritme minder verstoord. Door monitoring op afstand zijn er minder mensen op locatie bij de patiënt nodig (tijdens een corona crisis, minder kans op besmettingen). De inzet van de verpleegkundigen wordt efficiënter, ze hoeven minder vaak bij een patiënt langs, alleen als het echt nodig is.
2. Medicatieveiligheid - Door de installatie van dit systeem van infuuszorg op afstand wordt elke handeling gelogd. Vanaf het voorschrijven van het recept, het uitvoeringsverzoek (UVV) door de medisch specialist tot aan de instelling van de pomp, het juiste doseringsregime en duur van de behandeling en degene die betrokken zijn bij al deze handelingen tot aan de dubbele controle die niet meer on site behoeft plaats te vinden maar vanaf een centrale unit kan plaatsvinden. Door het loggen van al deze gegevens is medicatie overdracht en medicatie veiligheid gegarandeerd.
3. Real-time monitoring - Kwaliteit en continuiteit van zorg waarborgen Door real-time monitoring is het mogelijk om minder verpleegkundige in het veld te hebben door tegelijk het zicht over meerdere patienten te hebben binnen een regio. Dit maakt dat we met de zelfde capaciteit aan verpleegkundigen doelmatiger te werk kunnen gaan. Hiernaast is het mogelijk dat de betreffende medisch specialist mee kijkt naar de voortgang van de behandeling of terugkijkt naar de geschiedenis van een patient die op genomen is op de eerste-hulp of complicaties heeft. Poliklinische apotheken spelen een centrale rol in de logistiek rondom de verplaatsing naar de 1e lijn. Zij zijn verantwoordelijk dat het geneesmiddel bij de juiste patiënt komt, dat de juiste dosering wordt gehanteerd en dat de juiste duur van de behandeling plaatsvindt. Tevens moet er tijdig nieuwe medicatie geleverd worden. Monitoring van de patient kan daar gebeuren en aansturing van de verpleegkundige zorg kan in de apotheek als vertrekpunt krijgen. Door een intensief contact dat medisch specialisten, specialistisch verpleegkundigen en polikljnisch apothekers in het ziekenhuis hebben, kunnen eventuele complicaties snel herkend worden en tijdig worden bijgestuurd in samenwerking met de thuiszorg en apotheek in de eerste lijn.
2. Medicatieveiligheid - Door de installatie van dit systeem van infuuszorg op afstand wordt elke handeling gelogd. Vanaf het voorschrijven van het recept, het uitvoeringsverzoek (UVV) door de medisch specialist tot aan de instelling van de pomp, het juiste doseringsregime en duur van de behandeling en degene die betrokken zijn bij al deze handelingen tot aan de dubbele controle die niet meer on site behoeft plaats te vinden maar vanaf een centrale unit kan plaatsvinden. Door het loggen van al deze gegevens is medicatie overdracht en medicatie veiligheid gegarandeerd.
3. Real-time monitoring - Kwaliteit en continuiteit van zorg waarborgen Door real-time monitoring is het mogelijk om minder verpleegkundige in het veld te hebben door tegelijk het zicht over meerdere patienten te hebben binnen een regio. Dit maakt dat we met de zelfde capaciteit aan verpleegkundigen doelmatiger te werk kunnen gaan. Hiernaast is het mogelijk dat de betreffende medisch specialist mee kijkt naar de voortgang van de behandeling of terugkijkt naar de geschiedenis van een patient die op genomen is op de eerste-hulp of complicaties heeft. Poliklinische apotheken spelen een centrale rol in de logistiek rondom de verplaatsing naar de 1e lijn. Zij zijn verantwoordelijk dat het geneesmiddel bij de juiste patiënt komt, dat de juiste dosering wordt gehanteerd en dat de juiste duur van de behandeling plaatsvindt. Tevens moet er tijdig nieuwe medicatie geleverd worden. Monitoring van de patient kan daar gebeuren en aansturing van de verpleegkundige zorg kan in de apotheek als vertrekpunt krijgen. Door een intensief contact dat medisch specialisten, specialistisch verpleegkundigen en polikljnisch apothekers in het ziekenhuis hebben, kunnen eventuele complicaties snel herkend worden en tijdig worden bijgestuurd in samenwerking met de thuiszorg en apotheek in de eerste lijn.
Unieke kenmerken
Monitoring op afstand van infuushandelingen thuis bestaat nog nergens ter wereld en is een van de de oplossingen die nodig zijn om JZOJP te realiseren, waarbij samenwerking tussen 2e en 1e lijn wordt gefaciliteerd. CareXS Indy is een onderdeel van de CareXS Healthspace, een overkoepelend platform waarin alle zorg rondom een patient samenkomt. Zo biedt de Healthspace ook oplossingen voor medicatiecontrole (eTRS), antistollingszorg, en wordt dit platform nog verder uitgebreid. Real-time monitoring is mogelijk voor alle betrokken zorgverleners en hiermee werken ze echt samen. Ze kijken mee met actieve toedieningen en alarmen op afstand Zorgkosten zijn in de eerste lijn lager dan in de 2e lijn, waardoor er in het ziekenhuis ruimte blijft en komt voor andere, meer complexe zorg. Zorgpersoneel wordt efficiënter ingezet en kunnen dus per persoon meer patiënten behandelen.
Ontwikkeling
Beschrijving technologie of dienst
De thuiswonende cliënt van nu en de toekomst heeft steeds meer en complexere zorg nodig. Zo is er steeds meer vraag naar ziekenhuis verplaatste zorg. Dit levert een complexe, domein overstijgende en medisch-technische zorgvraag op. CareXS speelt hierop in. Wij maken infusietherapie mogelijk in de thuissituatie van de cliënt.
Alles wat er nodig is voor de thuiszorg is een mobiele infuuspomp, een CareXS Hub, een backend (CareXS Stream) en een frontend (de applicatie CareXS Indy, die het behandelteam (medisch specialist, verpleegkundigen (thuiszorg, ziekenhuis), poliklinische apotheker) ziet.
Nu worden de signalen en informatie van de toediening overgenomen van de pomp op papier. Grote winst wordt behaald op het gebied van administratieve lasten: De registratie van de toedieningen vond eerst enkel plaats in een rapportage op papier en nu in CareXS Indy. Logging vindt automatisch plaats en is te raadplegen.
Alles wat er nodig is voor de thuiszorg is een mobiele infuuspomp, een CareXS Hub, een backend (CareXS Stream) en een frontend (de applicatie CareXS Indy, die het behandelteam (medisch specialist, verpleegkundigen (thuiszorg, ziekenhuis), poliklinische apotheker) ziet.
Nu worden de signalen en informatie van de toediening overgenomen van de pomp op papier. Grote winst wordt behaald op het gebied van administratieve lasten: De registratie van de toedieningen vond eerst enkel plaats in een rapportage op papier en nu in CareXS Indy. Logging vindt automatisch plaats en is te raadplegen.
Concurrentie
Voor CareXS Indy is geen concurrentie. Zonder deze easy-to-use monitoringoplossing kan de infuuszorg alleen onder continue begeleiding van specialistische thuiszorg naar huis.
De oplossing bespaart op ziekenhuisbedden en zorgcapaciteit, thuiszorg is goedkoper, en het bespaart ook daar tijd.
De oplossing bespaart op ziekenhuisbedden en zorgcapaciteit, thuiszorg is goedkoper, en het bespaart ook daar tijd.
Doelgroep
De patienten krijgen nu kort- of langdurige infuuszorg in het ziekenhuis (via een dagbehandelingcentrum), die veilig naar huis kan, mits dit goed wordt gemonitord. Dit geldt voor allerlei soorten medicatie, van antibiotica tot calciumregulerende medicatie tot meer risicovolle medicatie als cytostatica en palliatieve zorg.
De gebruikers zijn de driehoek Medisch Specialist – Poliklinische Apotheek - Verpleegkundige via Thuiszorg of specialistische verpleegkundige dienst -
- De medisch specialist in het ziekenhuis blijft de behandeling en medicatie voorschrijven. En krijgt met CareXS Indy nu realtime inzage in het verloop van de behandeling. Hij/Zij kan monitoren en heeft op afstand inzage in de voortgang van de behandeling en de historie van de behandeling.
- De poliklinische apotheek blijft de medicatie verstrekken en vertalen naar een toedienvoorschrift. En krijgt met CareXS Indy nu grip op het logistieke proces aan de bron, doordat CareXS Indy prognoses geeft in het gebruik van de medicatie bij de clienten thuis
- De thuiszorgmedewerker is altijd in het bezit van een uitvoeringsverzoek. Heeft de beschikking bij het starten of wijzigen van de dosering een dubbele controle op afstand. CareXS Indy geeft direct inzage in het verloop van de behandeling, waardoor de thuiszorgmedewerker de gestarte toediening kan monitoren op afstand. Het volledige medicatieproces vindt met CareXS Indy digitaal plaats.
Door samenwerking streven wij naar veilige zorg waarbinnen medicatieoverdracht geregeld is, zorgverlening met een hoger niveau van medicatieveiligheid, minder administratieve lasten en een betere zorgervaring door de cliënt.
De gebruikers zijn de driehoek Medisch Specialist – Poliklinische Apotheek - Verpleegkundige via Thuiszorg of specialistische verpleegkundige dienst -
- De medisch specialist in het ziekenhuis blijft de behandeling en medicatie voorschrijven. En krijgt met CareXS Indy nu realtime inzage in het verloop van de behandeling. Hij/Zij kan monitoren en heeft op afstand inzage in de voortgang van de behandeling en de historie van de behandeling.
- De poliklinische apotheek blijft de medicatie verstrekken en vertalen naar een toedienvoorschrift. En krijgt met CareXS Indy nu grip op het logistieke proces aan de bron, doordat CareXS Indy prognoses geeft in het gebruik van de medicatie bij de clienten thuis
- De thuiszorgmedewerker is altijd in het bezit van een uitvoeringsverzoek. Heeft de beschikking bij het starten of wijzigen van de dosering een dubbele controle op afstand. CareXS Indy geeft direct inzage in het verloop van de behandeling, waardoor de thuiszorgmedewerker de gestarte toediening kan monitoren op afstand. Het volledige medicatieproces vindt met CareXS Indy digitaal plaats.
Door samenwerking streven wij naar veilige zorg waarbinnen medicatieoverdracht geregeld is, zorgverlening met een hoger niveau van medicatieveiligheid, minder administratieve lasten en een betere zorgervaring door de cliënt.
Verdienmodel
Verdienmodel bestaat uit licentiekosten, implementatiefee, training, maar een terugkerende omzet uit een gebruiksfee voor toediening en uitvoeringsverzoeken.
Intellectueel eigendom
Het merk CareXS, met hieronder meerdere toepassingen zoals Indy, Ally, Meddy, Selfy en Digitale Spreekkamer is in handen van Connected Health Solutions BV te Amsterdam.
Testen
Doelstelling testfase
Voor dit onderzoek is gekozen voor een kwalitatieve onderzoeksopzet. Data wordt verzameld aan de hand van semi-gestructureerde interviews en de think aloud methode. De interviews en think aloud procedure vinden plaats bij verschillende gebruikers: Apotheker, Thuiszorg en Specialist.
Beschrijving testfase
Kwalitatieve interviews
De kwalitatieve meting bestaat uit interviews waarin het gebruiksnut, gebruiksgemak en de verwachtte eigenschappen van de technologie worden besproken aan de hand van een vooraf opgestelde vragenlijst.
Uitkomstmaten
Gebruikerservaring wordt gemeten aan de hand van gebruiksvriendelijkheid (ISO) en gebruiksgemak (TAM). Onderdeel is de houding van participanten ten aanzien van de applicatie, de ervaren problemen en de genoemde verbeterpunten.
Hoe:
Er was een klikbaar prototype bestaand uit mock-ups
Deze zijn voorgelegd aan zorgprofessionals, de eindgebruikers.
Er is in verschillende rondes feedback gegevens op deze mockups.
Deze zijn verwerkt in de pilotversie.
De kwalitatieve meting bestaat uit interviews waarin het gebruiksnut, gebruiksgemak en de verwachtte eigenschappen van de technologie worden besproken aan de hand van een vooraf opgestelde vragenlijst.
Uitkomstmaten
Gebruikerservaring wordt gemeten aan de hand van gebruiksvriendelijkheid (ISO) en gebruiksgemak (TAM). Onderdeel is de houding van participanten ten aanzien van de applicatie, de ervaren problemen en de genoemde verbeterpunten.
Hoe:
Er was een klikbaar prototype bestaand uit mock-ups
Deze zijn voorgelegd aan zorgprofessionals, de eindgebruikers.
Er is in verschillende rondes feedback gegevens op deze mockups.
Deze zijn verwerkt in de pilotversie.
Aantal proefpersonen
Eindgebruikers: 15
(patienten zijn pas toegevoegd als proefpersoon in de pilotfase).
(patienten zijn pas toegevoegd als proefpersoon in de pilotfase).
Testresultaten
In het component effectiviteit kwam naar voren dat de taakvoltooiing nog niet voldoende was.
Het gebruiksgemak werd meteen als goed ervaren.
Er werden een aantal focuspunten zichtbaar om de applicatie te verbeteren.
Het gebruiksgemak werd meteen als goed ervaren.
Er werden een aantal focuspunten zichtbaar om de applicatie te verbeteren.
Uitdagingen
Fieldtesting: connectie op afstand, support en samenwerking tussen de verschillende betrokken partijen.
Testrapport
Pilot
Beschrijving pilotfase
Samen met een UMC/ziekenhuis en een specialistische thuiszorg kliniek is de pilot gericht op toedienen van Patiseran die in de thuissituatie worden gegeven aan cliënten met amyloïdose.
Op dit moment zijn er ongeveer 30 cliënten die deze behandeling in de thuissituatie krijgen. Er is voor voor gekozen om de gecontroleerde introductie klein te starten met vijf cliënten binnen twee verschillende teams.
Op dit moment zijn er ongeveer 30 cliënten die deze behandeling in de thuissituatie krijgen. Er is voor voor gekozen om de gecontroleerde introductie klein te starten met vijf cliënten binnen twee verschillende teams.
Aantal gebruikers pilot
0-10
Betrokken partners
Bas Bruines, poliklinisch apotheker, Groene Hart Ziekenhuis Gouda, initiatiefnemer van de infuuspolikliniek in de Poliklinische Apotheek Midden Holland. Verzorgt jaarlijks ongeveer 2500 infusen buiten de setting van het ziekenhuis, daarvan vindt al 1300 infusen in de thuissituatie plaats.
We werken met hardware leveranciers van Infuuspompen om een end-to-end SaaS oplossing realiseren om real-time monitoring te faciliteren.
Een UMC en een specialistische thuiszorgkliniek geven CareXS inzicht op gebied van gebruikers. Hierdoor hebben we continu feedback over de huidige functionaliteit en mogelijke verbetering in samenwerking met de strategische aanpak Indy op te schalen in Nederland maar ook Internationaal.
We werken met hardware leveranciers van Infuuspompen om een end-to-end SaaS oplossing realiseren om real-time monitoring te faciliteren.
Een UMC en een specialistische thuiszorgkliniek geven CareXS inzicht op gebied van gebruikers. Hierdoor hebben we continu feedback over de huidige functionaliteit en mogelijke verbetering in samenwerking met de strategische aanpak Indy op te schalen in Nederland maar ook Internationaal.
Maatschappelijke effecten
De behandelde patienten ervaren meer controle en meer kwaliteit van leven.
De zorg wordt goedkoper, waardoor er meer tijd en budget beschikbaar komt voor andere handelingen in het ziekenhuis. Covid-19 heeft aangetoond dat ziekenhuis zorg een schaars goed is, waar we zorgvuldig mee om moeten gaan. Deze zorg kan nu naar thuis!
De zorg wordt goedkoper, waardoor er meer tijd en budget beschikbaar komt voor andere handelingen in het ziekenhuis. Covid-19 heeft aangetoond dat ziekenhuis zorg een schaars goed is, waar we zorgvuldig mee om moeten gaan. Deze zorg kan nu naar thuis!
Onderzoeksresultaten
Doelstelling gecontroleerde introductie
Er zijn verschillende doelstellingen voorafgaand aan het starten van deze gecontroleerde introductie gesteld. Namelijk;
Doel 1: Het doel van deze gecontroleerde introductie is het ontwikkelen van een objectieve testomgeving, om het gebruik van de applicatie te beoordelen op zowel praktisch als technisch vlak.
Praktisch vlak: efficiëntie, samenwerking verschillende partijen
Technisch vlak: efficiëntie/snelheid, gebruiksvriendelijk, compleetheid.
Doel 2: Het onderkennen van mogelijke obstakels, om tijd te winnen en risico’s te vermijden bij verdere uitrol/implementatie.
Doel 3: Het alvast kunnen wennen aan de software om gebruikersadaptie (bij alle gebruikers) te bevorderen.
Ervaringen uit het veld
Verpleegkundigen:
Uitvoeringsverzoek aanmaken is tijdrovend.
Stappenplan is duidelijk.
Makkelijk in gebruik.
Duidelijk overzicht m.b.t. registratie toediening
Verpleegkundige ziet de meerwaarde van het systeem als ze weg zouden kunnen tijdens behandeling. En op afstand zouden kunnen monitoren.
Voor punt 1. hebben we dit nu (release eind januari) vergemakkelijkt voor verpleegkundige waarbij het mogelijk is om een Uitvoeringsverzoek te dupliceren, en waarbij sommige velden nu optioneel zijn. Lange termijn zal het koppelen van het ECD het beste zijn.
Er zijn verschillende doelstellingen voorafgaand aan het starten van deze gecontroleerde introductie gesteld. Namelijk;
Doel 1: Het doel van deze gecontroleerde introductie is het ontwikkelen van een objectieve testomgeving, om het gebruik van de applicatie te beoordelen op zowel praktisch als technisch vlak.
Praktisch vlak: efficiëntie, samenwerking verschillende partijen
Technisch vlak: efficiëntie/snelheid, gebruiksvriendelijk, compleetheid.
Doel 2: Het onderkennen van mogelijke obstakels, om tijd te winnen en risico’s te vermijden bij verdere uitrol/implementatie.
Doel 3: Het alvast kunnen wennen aan de software om gebruikersadaptie (bij alle gebruikers) te bevorderen.
Ervaringen uit het veld
Verpleegkundigen:
Uitvoeringsverzoek aanmaken is tijdrovend.
Stappenplan is duidelijk.
Makkelijk in gebruik.
Duidelijk overzicht m.b.t. registratie toediening
Verpleegkundige ziet de meerwaarde van het systeem als ze weg zouden kunnen tijdens behandeling. En op afstand zouden kunnen monitoren.
Voor punt 1. hebben we dit nu (release eind januari) vergemakkelijkt voor verpleegkundige waarbij het mogelijk is om een Uitvoeringsverzoek te dupliceren, en waarbij sommige velden nu optioneel zijn. Lange termijn zal het koppelen van het ECD het beste zijn.
Rapportage pilot
Implementatie
Organisatie
CareXS bestaat uit 60 medewerkers. Hiervan werkt ongeveer 20FTE aan de introductie van CareXS Indy. Deze oplossing is een onderdeel van de totale CareXS Healthspace, waar bijna alle medewerkers samen aan werken. Daarnaast bestaat er een backoffice van sales, marketing, finance en HR.
Bij implementatie werkt een team vanuit CareXS samen met de zorgdriehoek Ziekenhuis, Apotheek en Thuiszorg.
Bij implementatie werkt een team vanuit CareXS samen met de zorgdriehoek Ziekenhuis, Apotheek en Thuiszorg.
Ondernemer
Cliff Bos - CEO en oprichter. Uitgebreide kennis en begrip van de impact van IT-technologie op de gezondheidszorg en hoe organisaties in de gezondheidszorg hier vandaag en in de toekomst van kunnen profiteren, evenals de ervaring om nieuwe zakelijke kansen te ontwikkelen tot succesvolle nieuwe ondernemingen, is een belangrijke kracht.
Samenwerking met poliklinische apotheker Bas Bruines van het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda.
Samenwerking met poliklinische apotheker Bas Bruines van het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda.
Implementatiestrategie
CareXS werkt samen met thuiszorg en de poliklinische apotheek voor het implementeren bij ziekenhuizen, apothekers en thuiszorgorganisaties.
Communicatie en marketing
Boodschap: CareXS Indy helpt de transitie van ziekenhuiszorg naar thuis en maakt hiermee de zorg beter, betaalbaarder en veiliger voor alle betrokkenen.
Middelen:
Whitepaper Infuuszorg thuis verspreid via eigen kanalen.
PR: persbericht, blogs, interviews en podcast.
Beurs- of eventdeelname voor presentatie
Demo's voor geinteresseerden op locatie
Salesbrochure
Website
Google SEO en Ads
Middelen:
Whitepaper Infuuszorg thuis verspreid via eigen kanalen.
PR: persbericht, blogs, interviews en podcast.
Beurs- of eventdeelname voor presentatie
Demo's voor geinteresseerden op locatie
Salesbrochure
Website
Google SEO en Ads
Productpresentatie
Behaalde prestaties of gewonnen awards
CareXS is ISO 27001 en NEN 7510 gecerticifeerd
Opschaling
Productontwikkeling
- Digitale omgeving van verpleegkundige: Mobilie pushberichten
- Mobiele functionaliteit zal nodig zijn om in de regio snel te kunnen reageren op urgente alarmen.
- Bericht zal geen vertrouwelijke informatie weergeven maar de verpleegkundige verwijzen naar de beveiligde omgeving van CareXS.
- Uitbreiding medicatiebibliotheek
- Barcode op pomp uitleesbaar voor veiligheid
- Klantenportaal voor mantelzorger toevoegen (CareXS Selfy)
- Mobiele functionaliteit zal nodig zijn om in de regio snel te kunnen reageren op urgente alarmen.
- Bericht zal geen vertrouwelijke informatie weergeven maar de verpleegkundige verwijzen naar de beveiligde omgeving van CareXS.
- Uitbreiding medicatiebibliotheek
- Barcode op pomp uitleesbaar voor veiligheid
- Klantenportaal voor mantelzorger toevoegen (CareXS Selfy)
Groeiscenario
Infuuszorg thuis is wereldwijd vraagstuk. Er zijn al interesseverzoeken uit o.a. Tjechië, UK etc.
Onze dienstverlening en technologie en certificering is gericht op de internationale markt en wordt eerst uitgerold in Nederland.
Onze dienstverlening en technologie en certificering is gericht op de internationale markt en wordt eerst uitgerold in Nederland.
Planning
Go-to-market eind Q1 2022.
Internationale ambitie
Infuuszorg thuis is wereldwijd vraagstuk. Er zijn al interesseverzoeken uit o.a. Tjechië, UK etc.
Onze dienstverlening en technologie en certificering is gericht op de internationale markt.
Onze dienstverlening en technologie en certificering is gericht op de internationale markt.
Geïnvesteerd vermogen
€ 1-10 miljoen
Omzet
1M-10M
Financiële prognose
Breakeven binnen 3 jaar.