Banner innovatie versie1.1 .jpg

GROZ is op zoek naar een community manager!

De huidige GROZ-programmamanager zoekt versterking! Ben jij een topper op het gebied van communicatie die het leuk vindt om van vele betrokkenen een echte community te maken? Solliciteer dan vandaag nog op deze nieuwe functie binnen het GROZ-programma!

De GROZ-betrokkenen variëren van burgercoöperaties, kennisinstellingen, ondernemers, zorginstellingen, zorgverzekeraars en overheid. Zowel op lokaal als op landelijk niveau. Al deze betrokken partners hebben dezelfde missies: in 2040 heeft iedereen in Nederland er vijf gezonde levensjaren bij en zijn gezondheidsverschillen met 30% afgenomen. De groep met partners wordt steeds diverser en groter, grotendeels op organische wijze. Ze hebben elkaar nodig om van elkaar te leren en samen te werken, ondanks de verschillende belangen. Jij gaat hen hierbij helpen.

Als community manager zorg jij voor een proces om contact met en vooral tussen alle betrokkenen te intensiveren: zowel online als offline. Van inspiratiesessies tot GROZ-dialogen en van een community platform tot aan vlogs, social media en nieuwsbrieven. Je werkt hierin weliswaar samen met de communicatieadviseur en programmamanager, maar krijgt hierin veel vrijheid. Met jouw creativiteit èn organisatorische skills is dat geen enkel probleem!

Gezien de diversiteit aan betrokkenen zit je het ene moment aan tafel in een buurthuis, terwijl je het volgende moment een ondernemer interviewt en daarna het ministerie van VWS binnenloopt. Je vindt het dan ook een uitdaging om deze diverse groep meer met elkaar te verbinden voor een gezonder Nederland!

Daarnaast maken onderstaande werkzaamheden deel uit van het takenpakket:

  • Community strategie ontwikkelen voor een nauwere samenwerking en kennisdeling tussen GROZ-betrokkenen
  • Opzetten content kalender in samenwerking met betrokken partners
  • GROZ social media opzetten en monitoren
  • Opstellen en verzenden periodieke nieuwsbrief
  • Opzetten huisstijl en tone-of-voice
  • GROZ-betrokkenen structureel informeren over updates (bijv. via nieuwsbrief)
  • Organiseren en bijwonen van diverse bijeenkomsten in het kader van GROZ
  • Maakt actief deel uit van het bureau

De functie-eisen:

  • Afgeronde WO-opleiding
  • Minimaal twee jaar ervaring in (online) communicatie, PR en/of event management
  • Kennis en affiniteit met innovatie, op het gebied van gezondheid
  • Creatief in beeld en schrift
  • Betrekt mensen bij werkzaamheden
  • Vlotte pen voor diverse doelgroepen
  • Ervaring met editen van videomateriaal, of wil daar graag in ontwikkelen
  • Organisatietalent
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands
  • Een hands-on mentaliteit en teamspeler

Het salaris bedraagt maximaal €2679,- bruto per maand bij een 40-urige werkweek. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ernst Nagel via 070-2051400. Jouw schriftelijke sollicitatie kun je richten aan drs. Ernst Nagel, Operations Director Health- Holland, nagel@health-holland.com. De uiterste inzenddatum is 15 juli 2020.

Health~Holland

Health~Holland, zoals het uitvoerende bureau van de Topsector Life Sciences & Health (LSH) zich naar buiten toe profileert, heeft de laatste jaren een sterke groei doorgemaakt qua aantal en omvang van de door haar gesubsidieerde publiek-private R&D-samenwerkingsprojecten en programma’s (PPS). Op jaarbasis investeert de Topsector LSH bijna 65 miljoen euro aan subsidie (PPS-toeslag) om innovatie te stimuleren, waarbij bedrijfsleven en kennisinstellingen samenwerken.