Ontdek innovaties

  • Voortgang

    EyeContact

    Maakt videobellen persoonlijk en minder vermoeiend door oogcontact te faciliteren, wat de impact geeft van een fysiek gesprek.
  • Voortgang

    B-overall, belevingsoverall

    B-overall, een belevingsoverall die kan bijdragen aan het scholen van verpleegtechnische en sociale vaardigheden in een reële oefen- en toetsingssetting, middels een scenario, toegepast vanuit de cliënt.
    Ervaringsleren met B-overall verkleint de kloof tussen de theorie en praktijk waarmee een grote bijdrage geleverd wordt aan verbeterde zorg.
  • Voortgang

    dyslexiedossier.nl

    Dyslexiedossier.nl is een webapplicatie waarin de “Leidraad Ernstige Dyslexie: doorverwijzing van onderwijs naar zorg" is geautomatiseerd. Dit was noodzakelijk om wachttijden te verkorten, werkdruk voor controlerende experts te verlagen en privacy van betrokken kinderen te verbeteren.
  • Voortgang

    Tante Co

    Laagdrempelig inspraak voor cliënten met als doel zichtbaar klein geluk binnen een week
  • Voortgang

    Vernieuwend Werken in de Zorg

    Vernieuwend Werken in de Zorg (VWidZ) is een ontwikkelprogramma waarin zorgprofessionals zich ontwikkelen tot 'fit for the future'.
    Het programma richt zich op 3 pijlers; Kennis, ervaring en mindset. In het programma van VWidZ gaan de deelnemende zorgprofessionals, samen met een leidinggevende, aan de slag met een vraagstuk van de eigen werkvloer.
  • Voortgang

    Koppeling ECD met AFAS

    Als professional wil je het liefst bezig zijn met je cliënten. En dus zo min mogelijk met administratieve werkzaamheden. Deze koppeling is een digitale brug tussen het primair proces en het financieel proces. De professional kan in het ECD blijven werken en de administratieve medewerker in het financiële systeem.
  • Voortgang

    Blic VR

    Een training of workshop voor professionals over het begrijpen en herkennen van laaggeletterdheid met behulp van VR met de centrale thema's : het overwinnen van schaamte en handelingsverlegenheid om vanuit verbinding met jezelf en de ander contact te maken.
  • Voortgang

    MEXTRA

    MEXTRA is een slim online clientdossier, waarin hulpverlener, client, sociale omgeving van de client en de informele zorg (WeHelpen.nl) samen kunnen werken aan de zorgvraag die leeft. Binnen een beveiligd digitaal dossier kan aan een gestructureerd behandelplan worden gewerkt met heldere doelen en transparante rapportage en evaluatie mogelijkheden.
  • Voortgang

    AltijdThuis

    Sociale alarmering van o.a. brand, inbraak en paniek naar u zelf, uw directe omgeving en hulpdiensten.
  • Voortgang

    Blogboek

    Online communicatie- en samenwerkingstool, persoonlijk dossier, rondom mensen met een hulpvraag. Plan van aanpak in beheer van de (wettelijk vertegenwoordiger van de) cliënt. Houdt voortgang bij.
    Cliënt kan eventueel 3e beheerder van het dossier benoemen. Professionals kunnen onderdelen gebruiken voor hun eigen verantwoording.

Pagina's