Ontdek innovaties

  • Voortgang

    Ontmoetingen Online

    Online interactieve dagbesteding en familiebellen voor kwetsbare zelfstandig wonende (jonge) ouderen, of voor hen die wonen in een zorgorganisatie via het beeldscherm van de eigen televisie, bediend met de vertrouwde tv-afstandsbediening.
  • Voortgang

    Post-IC

    Een sneller herstel met Post-IC, het digitale dagboek
    voor morgen.
  • Voortgang

    Deskundigheid zonder afstand

    Met de Smart Glass kan de zorgmedewerkers door middel van een camera direct contact leggen met een deskundige zoals een specialistische verpleegkundige of arts. Deze specialist kan meteen door de ogen van de medewerker meekijken en ondersteuning bieden. Deskundigheid zónder afstand eigenlijk.
    Makkelijk, mobiel en veilig.
  • Voortgang

    Locationview

    Een interactief & virtueel bezoek vooraf aan een zorgafdeling met een 3D&VR Locationview;
    - reduceert angst & onzekerheid zowel bij nieuwe patiënten als bij nieuwe (flex)medewerkers (wetenschappelijk aangetoond) en
    - maakt nieuwe medewerkers zelfverzekerder en beter voorbereid hetgeen de continuïteit van patiëntgerichte zorg ten goede komt.
  • Voortgang

    Wijzelf Zorg

    Wijzelf realiseert thuishulp voor en door burgers. 100% Eigen Regie voor zowel vrager als aanbieder. Hulp en zorg in en om huis bereikbaar, betrouwbaar en betaalbaar maken, online en onder toezicht van lokale burgerinitiatieven.
  • Voortgang

    GoOV

    GoOV is een app die mensen helpt die moeite hebben met zelfstandig reizen en nu vaak afhankelijk zijn van een taxi, om middels hedendaagse technologie met het openbaar vervoer te reizen; zo veilig en zelfstandig mogelijk doordat zij - indien nodig - worden ondersteund door een telefonische hulplijn.
  • Voortgang

    Fello

    Say hello to Fello. Een gedeelde agenda waarmee je samen voor een familielid zorgt. Makkelijk en gratis!
  • Voortgang

    LiveSafe

    Persoonlijke alarmdienst. Met één druk op een mobiel alarmapparaat of de alarmapp kan de LiveSafe-gebruiker hulp inschakelen, 24/7, 365 dagen per jaar. Vooral gebruikt voor de veiligheid van ouderen, maar ook werknemers, sporters en kinderen #personenalarmering #persoonlijkeveiligheid
  • Voortgang

    MEXTRA

    MEXTRA is een slim online clientdossier, waarin hulpverlener, client, sociale omgeving van de client en de informele zorg (WeHelpen.nl) samen kunnen werken aan de zorgvraag die leeft. Binnen een beveiligd digitaal dossier kan aan een gestructureerd behandelplan worden gewerkt met heldere doelen en transparante rapportage en evaluatie mogelijkheden.
  • Voortgang

    Blogboek

    Online communicatie- en samenwerkingstool, persoonlijk dossier, rondom mensen met een hulpvraag. Plan van aanpak in beheer van de (wettelijk vertegenwoordiger van de) cliënt. Houdt voortgang bij.
    Cliënt kan eventueel 3e beheerder van het dossier benoemen. Professionals kunnen onderdelen gebruiken voor hun eigen verantwoording.

Pagina's