Clickspot
CLICKSPOT - Een alles-in-één app om de operationele efficiëntie te verbeteren, zodat zorgpersoneel zich kan concentreren op de patiëntenzorg.

Noord-Holland
- Concept
- Ontwikkeling
- Testen
- Pilot
- Implementatie
- Opschaling
Over de innovatie
Concept
Korte omschrijving
CLICKSPOT – EEN APP DIE ZIEKENHUIZEN HELPT OM PROBLEMEN MET APPARATUUR EN FACILITEITEN SNELLER TE MELDEN.
Probleemstelling
CLICKSPOT-ziekenhuizen kunnen geld besparen, clinici tijd kan besparen en dat het uiteindelijk de patiëntenzorg is die hiervan profiteert. Onze analyse van de gegenereerde big data kan slimme inbedrijfstelling, snellere lozingen en het voorkomen van medische rampen mogelijk maken.
Zorgpersoneel vertrouwt op functionerende logistiek om zorg te verlenen en getuige te zijn van problemen in de frontlinie. Met CLICKSPOT kan het personeel elk niet-klinisch probleem (zoals gebrek aan persoonlijke beschermingsmiddelen, kapotte apparatuur, lekkende kraan enz.) Onmiddellijk signaleren in slechts 30 seconden, zodat ze zich kunnen concentreren op de patiëntenzorg. Door afdelingen (bijv. Helpdesks, Estates & Facilities, leveranciers van apparatuur) met elkaar te verbinden via de CLICKSPOT-app, hebben medewerkers één portaal om al hun problemen te melden. Het CLICKSPOT-platform maakt gebruik van de inzichten van het personeel in realtime, waardoor zorgorganisaties op de juiste manier kunnen reageren op de snel evoluerende situatie in de frontlinie. Het verzamelen van gegevens van de problemen waarmee het personeel wordt geconfronteerd, helpt bij het stimuleren van transformationele veranderingen op de langere termijn en de toepassing van voorspellende AI-analyses helpt organisaties toekomstige problemen te voorspellen, beter te beheren en te voorkomen.
Heeft u op een ziekenhuisafdeling gewerkt? Vind je de omgeving chaotisch met veel inefficiënties die je vertragen? Maakt het je gek dat je dezelfde terugkerende problemen ziet? Uitgeputte voorraad, kapotte apparatuur, defecte IT, elke dag maar er lijkt nooit iets te veranderen?
Gezondheidszorgmedewerkers zien dagelijks tientallen van deze inefficiënties, maar hebben tot nu toe geen efficiënte manier gehad om deze problemen onmiddellijk te melden!
CLICKSPOT biedt medewerkers een snel en eenvoudig platform om problemen direct te rapporteren aan de managers die deze problemen kunnen oplossen en verandering kunnen creëren.
Zorgpersoneel vertrouwt op functionerende logistiek om zorg te verlenen en getuige te zijn van problemen in de frontlinie. Met CLICKSPOT kan het personeel elk niet-klinisch probleem (zoals gebrek aan persoonlijke beschermingsmiddelen, kapotte apparatuur, lekkende kraan enz.) Onmiddellijk signaleren in slechts 30 seconden, zodat ze zich kunnen concentreren op de patiëntenzorg. Door afdelingen (bijv. Helpdesks, Estates & Facilities, leveranciers van apparatuur) met elkaar te verbinden via de CLICKSPOT-app, hebben medewerkers één portaal om al hun problemen te melden. Het CLICKSPOT-platform maakt gebruik van de inzichten van het personeel in realtime, waardoor zorgorganisaties op de juiste manier kunnen reageren op de snel evoluerende situatie in de frontlinie. Het verzamelen van gegevens van de problemen waarmee het personeel wordt geconfronteerd, helpt bij het stimuleren van transformationele veranderingen op de langere termijn en de toepassing van voorspellende AI-analyses helpt organisaties toekomstige problemen te voorspellen, beter te beheren en te voorkomen.
Heeft u op een ziekenhuisafdeling gewerkt? Vind je de omgeving chaotisch met veel inefficiënties die je vertragen? Maakt het je gek dat je dezelfde terugkerende problemen ziet? Uitgeputte voorraad, kapotte apparatuur, defecte IT, elke dag maar er lijkt nooit iets te veranderen?
Gezondheidszorgmedewerkers zien dagelijks tientallen van deze inefficiënties, maar hebben tot nu toe geen efficiënte manier gehad om deze problemen onmiddellijk te melden!
CLICKSPOT biedt medewerkers een snel en eenvoudig platform om problemen direct te rapporteren aan de managers die deze problemen kunnen oplossen en verandering kunnen creëren.
Oplossing
CLICKSPOT – gebruikt digitale technologie en AI (Kunstmatige intelligentie) om ziekenhuizen een 'logistiek brein' te bieden. Het integreert alle logistieke afdelingen, geeft clinici een app om onmiddellijk problemen te melden en gebruikt AI (Kunstmatige intelligentie) om toekomstige problemen te voorspellen. Dit verbetert de efficiëntie en voorkomt vertragingen, waardoor betere zorg en kostenbesparingen mogelijk zijn.
Het is een instrument van onschatbare waarde dat niet alleen geld en middelen voor ziekenhuizen bespaart, maar het personeel ook in staat stelt efficiënter te werken en daardoor betere patiëntenzorg te bieden. Zorgorganisaties zijn inefficiënte omgevingen waar operationele problemen (bijv. kapotte IT, defecte apparatuur, problemen met landgoederen en faciliteiten, weinig voorraad of PBM) het personeel
vertragen en de beste patiëntenzorg in de weg staan. COVID-19 heeft deze logistieke uitdagingen alleen maar vergroot.
CLICKSPOT is een slim, gebouw- en personeelsbeheerplatform voor ziekenhuizen dat de efficiëntie verbetert en vertragingen voor personeel voorkomt. Het stelt ziekenhuispersoneel in staat om afdelingsproblemen, zoals kapotte computers, weinig voorraad of defecte apparatuur, onmiddellijk te melden en op te lossen aan de beheerders en teams die voor verandering zorgen.
Gebruikers van de CLICKSPOT-app selecteren eenvoudig hun wijk, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op verzenden. Ze kunnen een bericht terugkrijgen in de app voor meer informatie of een melding krijgen wanneer het probleem is opgelost. Ons platform stelt medewerkers in staat om via één portal direct toegang te krijgen tot afdelingen zoals IT, Facilitair en Voorraad.
DE CLICKSPOT-OPLOSSING
De technologie van CLICKSPOT lost het grote zorgprobleem op door teams en leveranciers in ziekenhuizen, huisartsen en verzorgingstehuizen met elkaar te verbinden. Onze krachtige app biedt een one-stop-shop voor het oplossen van alle problemen en ondersteunend personeel. Slimme data-analyse en AI stellen aanbieders en leveranciers in staat de problemen op te lossen die de zorg het meest beïnvloeden.
Het is een instrument van onschatbare waarde dat niet alleen geld en middelen voor ziekenhuizen bespaart, maar het personeel ook in staat stelt efficiënter te werken en daardoor betere patiëntenzorg te bieden. Zorgorganisaties zijn inefficiënte omgevingen waar operationele problemen (bijv. kapotte IT, defecte apparatuur, problemen met landgoederen en faciliteiten, weinig voorraad of PBM) het personeel
vertragen en de beste patiëntenzorg in de weg staan. COVID-19 heeft deze logistieke uitdagingen alleen maar vergroot.
CLICKSPOT is een slim, gebouw- en personeelsbeheerplatform voor ziekenhuizen dat de efficiëntie verbetert en vertragingen voor personeel voorkomt. Het stelt ziekenhuispersoneel in staat om afdelingsproblemen, zoals kapotte computers, weinig voorraad of defecte apparatuur, onmiddellijk te melden en op te lossen aan de beheerders en teams die voor verandering zorgen.
Gebruikers van de CLICKSPOT-app selecteren eenvoudig hun wijk, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op verzenden. Ze kunnen een bericht terugkrijgen in de app voor meer informatie of een melding krijgen wanneer het probleem is opgelost. Ons platform stelt medewerkers in staat om via één portal direct toegang te krijgen tot afdelingen zoals IT, Facilitair en Voorraad.
DE CLICKSPOT-OPLOSSING
De technologie van CLICKSPOT lost het grote zorgprobleem op door teams en leveranciers in ziekenhuizen, huisartsen en verzorgingstehuizen met elkaar te verbinden. Onze krachtige app biedt een one-stop-shop voor het oplossen van alle problemen en ondersteunend personeel. Slimme data-analyse en AI stellen aanbieders en leveranciers in staat de problemen op te lossen die de zorg het meest beïnvloeden.
Unieke kenmerken
CLICKSPOT is een digitaal en AI-gestuurd platform dat dit enorme probleem oplost door zorgteams met elkaar te verbinden en de operationele efficiëntie te verbeteren, zodat het personeel zich kan concentreren op de patiëntenzorg. Dit wordt op drie manieren bereikt:
1) De CLICKSPOT-app is het enige digitale platform in de gezondheidszorg dat alle operationele afdelingen samenbrengt, zodat het personeel een one-stop-shop heeft om alle problemen te melden en op te lossen.
2) Onze slimme gegevensverzameling stelt zorgorganisaties in staat om te zien welke problemen de zorg het meest beïnvloeden, zodat deze eerst kunnen worden opgelost.
3) Onze AI-analyses voorspellen vooraf problemen, zoals defecte apparatuur, zodat problemen volledig kunnen worden vermeden. CLICKSPOT is door onafhankelijke gezondheidseconomen om jaarlijks 1 miljoen per ziekenhuis en 15 minuten per personeelslid per dag te besparen.
1) CLICKSPOT-app
Dit is de eerste app in de gezondheidszorg die alle operationele afdelingen combineert, waardoor het personeel een "one-stop"-shop heeft om elk probleem op te lossen, bijvoorbeeld voorraad, apparatuur, IT, landgoederen, faciliteiten. Medewerkers selecteren hun afdeling, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op CLICKSPOT. De informatie wordt verzonden naar degenen die het probleem oplossen, zoals managers, helpdesk of leveranciers van apparatuur, terwijl het personeelslid statusupdates in realtime krijgt.
2)
Gegevensverzameling De app gebruikt de ingevoerde gegevens om de efficiëntie te verbeteren, want wanneer medewerkers een probleem melden, vermelden ze ook hoeveel tijd er is verspild en wat de klinische impact was. Dit stelt ziekenhuizen in staat om de problemen die het meest van invloed zijn op de zorg te classificeren en prioriteren.
3) AI-analyse
CLICKSPOT wil verdere ontwikkeling van AI-algoritmen mogelijk maakte, die vooraf problemen in ziekenhuizen kunnen voorspellen. Het team voorspelde bijvoorbeeld wanneer medische apparaten zouden falen, zoals ECG-apparaten of ventilatoren. Deze technologie stelt ziekenhuizen in staat om zelfs maar problemen te voorkomen, waardoor de klinische dienstverlening soepel blijft verlopen.
DE CLICKSPOT-OPLOSSING
De technologie van CLICKSPOT lost het grote zorgprobleem op door teams en leveranciers in ziekenhuizen, huisartsen en verzorgingstehuizen met elkaar te verbinden. Onze krachtige app biedt een one-stop-shop voor het oplossen van alle problemen en ondersteunend personeel. Slimme data-analyse en AI stellen aanbieders en leveranciers in staat de problemen op te lossen die de zorg het meest beïnvloeden.
IMPACT
Door CLICKSPOT te gebruiken
• Bespaar 1 miljoen per jaar aan besparingen op de efficiëntie plus besparingen op het vrijgeven van geld *
• Artsen kunnen dagelijks tot 15 minuten besparen **
• Tijd besteed aan het melden van problemen wordt verminderd van 10 minuten tot 35 seconden per probleem *
• Rapport over economische gevolgen voor de gezondheid.
MELD ELK PROBLEEM
• Met CLICKSPOT
In slechts 30 seconden kan het personeel ELK operationeel probleem melden dat hen vertraagt.
BELANGRIJKSTE
• Kenmerken
Tweerichtingschats Voeg foto's toe Uitgezonden berichten.
PROBLEMEN
• Snel opgelost
Operationeel overzicht voor leveranciers, helpdesks of managers, die problemen oplossen.
VERBETERINGEN IN GEGEVENSANALYSE EN AI
• Slimme data benadrukken de belangrijkste blokken in het systeem, terwijl AI toekomstige problemen voorspelt.
1) De CLICKSPOT-app is het enige digitale platform in de gezondheidszorg dat alle operationele afdelingen samenbrengt, zodat het personeel een one-stop-shop heeft om alle problemen te melden en op te lossen.
2) Onze slimme gegevensverzameling stelt zorgorganisaties in staat om te zien welke problemen de zorg het meest beïnvloeden, zodat deze eerst kunnen worden opgelost.
3) Onze AI-analyses voorspellen vooraf problemen, zoals defecte apparatuur, zodat problemen volledig kunnen worden vermeden. CLICKSPOT is door onafhankelijke gezondheidseconomen om jaarlijks 1 miljoen per ziekenhuis en 15 minuten per personeelslid per dag te besparen.
1) CLICKSPOT-app
Dit is de eerste app in de gezondheidszorg die alle operationele afdelingen combineert, waardoor het personeel een "one-stop"-shop heeft om elk probleem op te lossen, bijvoorbeeld voorraad, apparatuur, IT, landgoederen, faciliteiten. Medewerkers selecteren hun afdeling, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op CLICKSPOT. De informatie wordt verzonden naar degenen die het probleem oplossen, zoals managers, helpdesk of leveranciers van apparatuur, terwijl het personeelslid statusupdates in realtime krijgt.
2)
Gegevensverzameling De app gebruikt de ingevoerde gegevens om de efficiëntie te verbeteren, want wanneer medewerkers een probleem melden, vermelden ze ook hoeveel tijd er is verspild en wat de klinische impact was. Dit stelt ziekenhuizen in staat om de problemen die het meest van invloed zijn op de zorg te classificeren en prioriteren.
3) AI-analyse
CLICKSPOT wil verdere ontwikkeling van AI-algoritmen mogelijk maakte, die vooraf problemen in ziekenhuizen kunnen voorspellen. Het team voorspelde bijvoorbeeld wanneer medische apparaten zouden falen, zoals ECG-apparaten of ventilatoren. Deze technologie stelt ziekenhuizen in staat om zelfs maar problemen te voorkomen, waardoor de klinische dienstverlening soepel blijft verlopen.
DE CLICKSPOT-OPLOSSING
De technologie van CLICKSPOT lost het grote zorgprobleem op door teams en leveranciers in ziekenhuizen, huisartsen en verzorgingstehuizen met elkaar te verbinden. Onze krachtige app biedt een one-stop-shop voor het oplossen van alle problemen en ondersteunend personeel. Slimme data-analyse en AI stellen aanbieders en leveranciers in staat de problemen op te lossen die de zorg het meest beïnvloeden.
IMPACT
Door CLICKSPOT te gebruiken
• Bespaar 1 miljoen per jaar aan besparingen op de efficiëntie plus besparingen op het vrijgeven van geld *
• Artsen kunnen dagelijks tot 15 minuten besparen **
• Tijd besteed aan het melden van problemen wordt verminderd van 10 minuten tot 35 seconden per probleem *
• Rapport over economische gevolgen voor de gezondheid.
MELD ELK PROBLEEM
• Met CLICKSPOT
In slechts 30 seconden kan het personeel ELK operationeel probleem melden dat hen vertraagt.
BELANGRIJKSTE
• Kenmerken
Tweerichtingschats Voeg foto's toe Uitgezonden berichten.
PROBLEMEN
• Snel opgelost
Operationeel overzicht voor leveranciers, helpdesks of managers, die problemen oplossen.
VERBETERINGEN IN GEGEVENSANALYSE EN AI
• Slimme data benadrukken de belangrijkste blokken in het systeem, terwijl AI toekomstige problemen voorspelt.
Challenges
Events MedTechPartners
Ontwikkeling
Beschrijving technologie of dienst
CLICKSPOT is een slim, gebouw- en personeelsbeheerplatform voor ziekenhuizen dat de efficiëntie verbetert en vertragingen voor personeel voorkomt. Het stelt ziekenhuispersoneel in staat om afdelingsproblemen, zoals kapotte computers, weinig voorraad of defecte apparatuur, onmiddellijk te melden en op te lossen aan de beheerders en teams die voor verandering zorgen.
CLICKSPOT verbindt frontlijnpersoneel digitaal met degenen die verandering kunnen creëren en verbetering kunnen stimuleren. Het platform verzamelt gegevens over de problemen die de zorg in een organisatie het meest beïnvloeden, zodat deze als eerste kunnen worden opgelost en AI-algoritmen voorspellen problemen van tevoren, zodat gepland onderhoud kan voorkomen dat ze optreden.
CLICKSPOT kan impact hebben op een breed gebruikersbestand: artsen, verpleegkundigen, apothekers, beheerders, fysiotherapeuten en meer.
CLICKSPOT is een slim, bouw- en mensenbeheerplatform voor ziekenhuizen dat de efficiëntie verbetert en vertragingen bij het personeel voorkomt. Het stelt het ziekenhuispersoneel in staat om problemen op de afdeling, zoals defecte computers, lage voorraad of defecte apparatuur, onmiddellijk te melden en op te lossen aan de beheerders en teams die voor verandering zorgen.
Gebruikers van de CLICKSPOT-app selecteren eenvoudig hun wijk, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op verzenden. Ze kunnen worden teruggestuurd naar de app voor meer informatie of op de hoogte worden gesteld wanneer het probleem is opgelost. Met ons platform hebben medewerkers direct toegang tot afdelingen zoals IT, Facilitair en Voorraad via één portaal.
Gepubliceerde gegevens hebben aangetoond dat CLICKSPOT geld kan besparen voor ziekenhuizen, tijd kan besparen voor clinici en dat het uiteindelijk de patiëntenzorg is die hiervan profiteert. Onze analyse van de gegenereerde big data kan een slimme inbedrijfstelling, snellere ontladingen en het voorkomen van medische rampen mogelijk maken.
De CLICKSPOT-app KAN in de piek van Covid-19 waardevolle realtime gegevens vastleggen van eerstelijnspersoneel. Het personeel dat digitale technologie gebruikt omdat het een efficiëntere manier is om problemen op te lossen. Hierbij kunnen ziekenhuizen schaarse middelen, zoals PBM, beter toewijzen aan degenen die dit het hardst nodig hadden.
Het vastleggen van gegevens tijdens een crises is van cruciaal belang voor zorgorganisaties om lessen te trekken en controle te behouden. De meeste problemen zich voordeden als gevolg van veranderingen in de praktijk, zoals het opdelen van SEH's in Covid-19- en niet-Covid-19-zones, in plaats van een verhoogde caseload. Logistieke en infrastructurele vraagstukken werden gecategoriseerd als 'materieel' (voorraad, apparatuur, medicijnen, of landgoederen en faciliteiten) of 'workflow' (taakbeheer, nieuwe manieren van werken, infectiebeheersing en communicatie) van aard. Dit biedt zorgorganisaties een methodisch hulpmiddel voor het beoordelen van risico's en het coördineren van toekomstige pandemische reacties.
CLICKSPOT verbindt frontlijnpersoneel digitaal met degenen die verandering kunnen creëren en verbetering kunnen stimuleren. Het platform verzamelt gegevens over de problemen die de zorg in een organisatie het meest beïnvloeden, zodat deze als eerste kunnen worden opgelost en AI-algoritmen voorspellen problemen van tevoren, zodat gepland onderhoud kan voorkomen dat ze optreden.
CLICKSPOT kan impact hebben op een breed gebruikersbestand: artsen, verpleegkundigen, apothekers, beheerders, fysiotherapeuten en meer.
CLICKSPOT is een slim, bouw- en mensenbeheerplatform voor ziekenhuizen dat de efficiëntie verbetert en vertragingen bij het personeel voorkomt. Het stelt het ziekenhuispersoneel in staat om problemen op de afdeling, zoals defecte computers, lage voorraad of defecte apparatuur, onmiddellijk te melden en op te lossen aan de beheerders en teams die voor verandering zorgen.
Gebruikers van de CLICKSPOT-app selecteren eenvoudig hun wijk, typen hun probleem, voegen een foto toe en drukken op verzenden. Ze kunnen worden teruggestuurd naar de app voor meer informatie of op de hoogte worden gesteld wanneer het probleem is opgelost. Met ons platform hebben medewerkers direct toegang tot afdelingen zoals IT, Facilitair en Voorraad via één portaal.
Gepubliceerde gegevens hebben aangetoond dat CLICKSPOT geld kan besparen voor ziekenhuizen, tijd kan besparen voor clinici en dat het uiteindelijk de patiëntenzorg is die hiervan profiteert. Onze analyse van de gegenereerde big data kan een slimme inbedrijfstelling, snellere ontladingen en het voorkomen van medische rampen mogelijk maken.
De CLICKSPOT-app KAN in de piek van Covid-19 waardevolle realtime gegevens vastleggen van eerstelijnspersoneel. Het personeel dat digitale technologie gebruikt omdat het een efficiëntere manier is om problemen op te lossen. Hierbij kunnen ziekenhuizen schaarse middelen, zoals PBM, beter toewijzen aan degenen die dit het hardst nodig hadden.
Het vastleggen van gegevens tijdens een crises is van cruciaal belang voor zorgorganisaties om lessen te trekken en controle te behouden. De meeste problemen zich voordeden als gevolg van veranderingen in de praktijk, zoals het opdelen van SEH's in Covid-19- en niet-Covid-19-zones, in plaats van een verhoogde caseload. Logistieke en infrastructurele vraagstukken werden gecategoriseerd als 'materieel' (voorraad, apparatuur, medicijnen, of landgoederen en faciliteiten) of 'workflow' (taakbeheer, nieuwe manieren van werken, infectiebeheersing en communicatie) van aard. Dit biedt zorgorganisaties een methodisch hulpmiddel voor het beoordelen van risico's en het coördineren van toekomstige pandemische reacties.
Concurrentie
Geen concurrentie, Clickspot is de eerste in Nederland die zo'n product en dienst wil ontwikkelen en uitrollen.
Doelgroep
Clickspot richt zich in eerste instantie op ziekenhuizen, gespecialiseerde centra en klinieken. Daarna wordt het uitgebreid naar andere zorgcomplexen.
Verdienmodel
We hebben een basis- tot premium-abonnement voor onze service en product. Er is de mogelijkheid tot per maand en jaarabonnement, en van softwarelicentie.
Testen
Doelstelling testfase
Het plan is om het conceptidee verder uit te werken tot het eerste prototype en dit vervolgens verder te testen in de praktijk. Ik ben dus op zoek naar partners om dit project verder te ontwikkelen en startkapitaal om het eerste model te ontwikkelen en te produceren. Ik ben op zoek naar startkapitaal voor de initiële investering om de startup op te zetten en te beginnen met het ontwerpen en ontwikkelen van Clickspot.
Uitdagingen
Logistieke problemen in ziekenhuizen (bijv. Kapotte IT, defecte apparatuur, facilitaire problemen) vertragen het personeel, voorkomen de beste patiëntenzorg en verspillen geld. De impact is enorm: het aantal geannuleerde operaties is met 32% gestegen door factoren zoals defecte apparatuur.